Zakończył się Tydzień Polskiej Turystyki na EXPO 2015 w Mediolanie. Polska przedstawiona została jako kraj obfitości w zakresie dziedzictwa kulturowego i licznych atrakcji turystycznych.
Podczas
Tygodnia Polskiego trwającego od 18 do 24 maja Polska Organizacja
Turystyczna razem z poszczególnymi miastami i regionami przygotowała
program, który miał za zadanie zwiększyć zainteresowanie polską kulturą i
tradycjami oraz pokazać niezwykle barwną i różnorodną ofertę
turystyczną.
Liczne działania w Pawilonie Polskim oraz niestandardowa promocja w przestrzeni miejskiej, odnosiły się bezpośrednio do kampanii: "Polska. Przyjdź i znajdź swoją historię ". Polska została przedstawiona jako miejsce, gdzie można odkryć niezwykłe historie i zagłębić się w dziedzictwie kulturowym, a także jako kraj gościnny i otwarty na nowoczesny europejski styl z jednoczesnym poszanowaniem tradycji.
W EXPO 2015 uczestniczy prawie 150 krajów, a organizatorzy spodziewają się rekordowej liczby ponad 20 milionów zwiedzających. Wystawa potrwa do 31 października 2015 r. Promocja Polski nawiązuje do ogólnego hasła EXPO 2015: „Wyżywienie planety, energia dla życia”, dlatego motywem przewodnim pawilonu są jabłka, którymi byli częstowani odwiedzający a fasada budynku obudowana jest skrzynkami po tych owocach. Miejscem informacyjno-promocyjnym w Pawilonie Polski jest Sala Regionów, gdzie można dowiedzieć się o najważniejszych atrakcjach i walorach turystycznych naszego kraju. Dla gości przygotowane zostały liczne występy artystów, gry oraz konkursy.
Super, a gdzie promocja naszych truskawek :) - wiem, wtedy jeszcze nie były tak smaczne jak teraz. Super, że tak się Polskę reklamuje!
ReplyDeleteNice share thanks for posting
ReplyDelete