Thursday 20 August 2020

Polak, Węgier - dwa bratanki. Camper Małopolski w kraju św. Stefana!

Camper Malopolski już nie mógł się doczekać, aż kolejni turyści podążą za nim do Małopolski, dlatego spragniony kolejnych podróży, wyruszył na Węgry!

W drodze do Budapesztu zatrzymał się w Miszkolcu by promować Małopolskę oraz Miasto Kraków. Pojawiliśmy się w centrum Miszkolca oraz na zamku Diosgyor, aby zaprosić naszych węgierskich przyjaciół do zwiedzania także przepięknych zamków Małopolski. 


Kolejne dni promocji:


20,21.08- Budapeszt

22.08- Balatonboglar

23.08- Eger


Jeśli chcecie być na bieżąco z przebiegiem akcji promocyjnej na Węgrzech dołączcie do wydarzenia Małopolska meglátogatja Magyarországot/Małopolska odwiedza Węgry. 









11 comments:

  1. Wczoraj od znajomego dowiedziałem się o bardzo dobrej ofercie https://jednoreki-bandyta.pl/vulkan-vegas-recenzja/ .Jestem pewny na 100 procent że z tej oferty skorzystam w tym tygodniu.

    ReplyDelete
  2. Ja jestem bardzo zadowolony że wpadłem na ten blog. Na tym blogu jest bardzo dużo artykułów do przeczytania.

    ReplyDelete
  3. Camperem na pewno bardzo dobrze się podróżuje. Sam mam w planach zakup campera.

    ReplyDelete
  4. Sam mam w planach zakup kampera. Jak kamper kupię to się tym na pewno pochwalę.

    ReplyDelete
  5. Wczoraj bardzo przypadkowo od kumpla dowiedziałem się o bardzo profesjonalnej firmie 514 455 736 .Dzięki tej firmie uzyskam bardzo duże odszkodowanie.

    ReplyDelete
  6. Dzięki temu postowi, podróże kamperem zaczynają mnie jarać!

    ReplyDelete
  7. Chyba sam udam się w taką podróż

    ReplyDelete
  8. Czy jest jakaś możliwości wsparcia waszej misji?

    ReplyDelete
  9. Dużo z tego blogu się dowiedziałem. Na ten blog na pewno wrócę.

    ReplyDelete