Thursday 29 August 2019

Camper Małopolski we Lwowie

Czy wiecie, że Lwów to partnerskie miasto Krakowa? 24 sierpnia wybraliśmy się Camperem Małopolskim do stolicy dawnej Galicji, by świętować Dzień Niepodległości Ukrainy i przy tej okazji promować Kraków i Małopolskę. Nasze stoisko promocyjne szczególnie wyróżniało się na rynku we Lwowie, ze względu na miniwarsztat Żywego Muzeum Obwarzanka, gdzie lwowianie i turyści mogli własnoręcznie zrobić i upiec tradycyjne krakowskie obwarzanki. Warsztaty cieszyły się dużą popularnością, szczególnie wśród dzieci, a nikt nie odchodził od stoiska bez małopolskich korali na szyi i materiałów promujących region!














5 comments:

  1. Bardzo fajna wycieczka. Sam niedawno miałem tripa kamperem na Ukrainie. Lwów bardzo mi się spodobał, przepiękne miasto. Jak wracaliśmy to zaraz za granicą na parkingu, zahaczyłem o latarnię i potrzebna była nam nowa lampa do kampera. Całe szczęście od granicy mieliśmy jakieś 70 km, więc części już zamówiłem z domu

    ReplyDelete
  2. Jeśli ktoś z was chce kupić sukienkę dla małżonki to skorzystajcie z oferty sklepu https://zawszemodne.pl . Sam swojej żonie kupiłem rewelacyjną sukienkę.

    ReplyDelete
  3. Na tym blogu każdy artykuł jest bardzo interesujący. Moim zdaniem na tym blogu warto zostać.

    ReplyDelete


  4. I am inspired with your post writing style & how continuously you describe this topic. Thanks for taking the time to discuss this, I feel happy about it and I love learning more about this topic.

    Family Campgrounds Andover Ohio

    ReplyDelete