Monday 23 September 2019

Pracowity weekend Campera Małopolskiego!

W dniach 19-21 września lotnisko w Łososinie Dolnej stało się miejscem zmagań najlepszych pilotów śmigłowcowych z całego świata! Odbywał się tam finał Helicopter World Cup 2019. W tym niecodziennym wydarzeniu udział wziął Camper Małopolskiprzy którym można było sprawdzić swoją wiedzę o Małopolsce i wygrać małopolskie korale.


W niedzielę mieliśmy przyjemność brać udział w wydarzeniach, które miały miejsce na Pustyni Błędowskiej w związku z Juromanią - Świętem Szlaku Orlich Gniazd. Były atrakcje militarne, loty balonem nad Pustynią, a przy Camperze Małopolskim stoisko promocyjne i konkurs o atrakcjach turystycznych Małopolski. 









6 comments:

  1. Kamper jest świetnym sposobem na wakacje. W tym roku byłem kamperem w szkocji i było super pomimo raptownie zmieniającej się pogody. Wracając na wysokości Yorku, pod marketem stłukła mi się lampa do kampera i musiałem wymieniać. Dopiero w Londynie znalazłem sklep gdzie mieli lampę pasującą do mojego modelu. Mimo, że szukanie lampy było okropne, to teraz jest bardzo fajnym wspomnieniem

    ReplyDelete
  2. Byłem kilka razy na Szlaku Orlich Gniazd i w Krakowie. Teraz pora zwiedzić inne miejsca w okolicy

    ReplyDelete
  3. Od bardzo dawna obserwuje ten blog bo naprawdę warto to robić. Dodatkowo kumplowi polecę ten blog.

    ReplyDelete
  4. Ja na pewno za nie długo kupie sobie bardzo fajny dom w https://tripinvest.pl/hiszpania/domy-na-sprzedaz .Ten dom naprawdę jest bardzo fajny i będzie mi się bardzo dobrze mieszkać.

    ReplyDelete
  5. Ja na 100 procent na tym blogu zostanie. Każdy artykuł jest bardzo ciekawy.

    ReplyDelete
  6. Z tego co widzę to bardzo dużo osób jest zainteresowanych tym blogiem. To na pewno jest bardzo dobrze.

    ReplyDelete